woensdag 15 mei 2013

Zonder te grappen, zeg het voordat het te laat is.

Ze weet me in welke donderbui ik ook zit, altijd te laten lachen, ze geeft me dat fijne – niet in woorden uit te leggen, sorry – kriebelende gevoel in de ochtend en met haar is nooit een dag hetzelfde. Dat zou ik over mijn vriendin kunnen zeggen, buiten dat ze er altijd is en voor me klaar staat, wanneer nodig. Waarom wachten met iets moois, liefs of wat dan ook zeggen, als het ook vandaag kan. Nou, bij deze. Als er iets is waar je niet te veel woorden aan vuil moet maken, dan is het de Dela-campagne ‘Voor elkaar’ wel, want daarin moet je anderen het woord laten doen.


Want waarom wachten met iets moois zeggen, als het ook nu kan. Creatieve breinen achter de nieuwe Dela-campagne, jullie zijn meesters. Want ondanks dat het zo’n ontzettend taboe is, zo’n uitvaart met vervelende bijkomstigheden, is het ook iets moois, en dat mooie mag vertelt worden. Dela doet dat. Voor mij ongewenst leuk dus, zonder te grappen.



                            

                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten