maandag 17 juni 2013

Vrouwen opgelet, deze post is inclusief hyperventilatie-zakje!

Ik ga nu iets zeggen wat vrouwen eigenlijk helemaal niet willen horen. Dus ik richt me even op mijn mannelijke lezers, maar jullie vrouwen mogen ook gewoon verder lezen, hoor. Ik heb jullie gewoon gewaarschuwd. Nou, daar komt ‘ie dan: winkelcentrums zijn helemaal niet leuk. Vrouwen, blijf alsjeblieft rustig. Deze post is inclusief hyperventilatie-zakje! 


Ik heb het met eigen ogen mogen zien dat het echt geen pretje is om er rond te lopen. Dan moet ik wel eerlijk toegeven, het was op de vroege zondagochtend, maar dat moet de definitie Winkelcentrum niets uitmaken. Want Winkelcentrums zijn leuk, hè vrouwen. Het geeft je een goed gevoel toch? Ik had er ook zeker een gevoel bij. Eentje waarbij ik dacht dat er ieder moment een mes tussen m’n ribben kon worden geprikt. Verder was het er hartstikke gezellig, sfeervol en kon je er van de grond eten. Er nog net niet zo’n hoopje hooi voorbij, die je in die Wild-Wild-West-films altijd ziet. Ik zette mijn leven op het spel en fotografeerde de boel, want anders zouden jullie vrouwen het immers nooit geloven.

Dit is gericht aan de dames, want de heren doen dat toch wel, je kunt op de foto's klikken, dan krijg je ze nog groter! Confronterend hè!






















En nu, na het zien van de foto’s, jullie weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten