zaterdag 25 mei 2013

Een maandelijks ontmaskerd bal; een feestje waarin merken naakt gaan.










Ja, jij bent bij deze uitgenodigd op mijn maandelijks ontmaskerd bal. Ja, je leest het goed, ontmaskerd bal. Ik zal maar gelijk met de hoofdact beginnen; er gaan merken uit de kleren. Maar, wees niet bang voor NSFW (Not Safe For Work), want ook tijdens kantooruren kun je op je gemak vleeskeuren. Het is allemaal beschaafd, dus misschien kijkt je baas wel gewoon mee!

Je bent natuurlijk reuze benieuwd wie er verder op de gastenlijst staan? Hier alvast een tipje van de sluier; merken groot en merken klein, zijn sowieso van de partij. Ik begrijp het al, dat is nog te nietszeggend, ik heb het over merken die denken dat ze leuk zijn. Maar ook merken die echt oprecht leuk zijn. Van nature. De dresscode is dan ook naakt. Poedeltje naakt. Ja, echt. Er is immers als genoeg opsmuk, getut en gefrunnik. Merken zijn net als vrouwen op toiletten, ze staan voor de spiegel. De één heeft aan een blosje genoeg, maar de ander verstopt zich achter een drie lagen dik geplamuurd masker. Aan mij de 'vervelende klus' om merken met de billen bloot te laten gaan. Ze te ontmaskeren en op zoek te gaan naar wat er onder die lagen foundation en andere rommel schuilgaat.

Het wordt dus een feestje waarin merken naakt gaan. Figuurlijk dan, want we moeten het wel smakelijk houden. Met maar één reden, dat we zelf de slingers altijd kunnen blijven ophangen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten