Maar het ergste
is nog, we trappen er allemaal toch weer in. Wat we doen is ons voornemen dat
het een foto is van een reisorganisatie, leuker gemaakt dus. Maar eenmaal daar
blijkt dat ‘vrije betonzicht’ toch écht weer een tegenvaller. Hieronder
bijvoorbeeld, we zagen ons al een Pieter van den Hoogenbandje doen in het privé
buitenbad, in werkelijkheid kwam het neer op enkel pootjebaden. Maar geboekt is
geboekt. De reisorganisatie lacht als laatste. En dus het beste.
(Zonder grappen, de oorspronkelijke is van: www.duyguarseven.com)
Maar dat ‘niet leuk’ er ook als ‘niet leuk’ uit kan zien,
bewijst het minst frisse hotel van héél deze aardkloot, het Hans Brinker Budget
Hotel in Amsterdam. En stiekem wordt het daarom juist wel leuk. Want bij dit budgethotel is echt niet van echt te onderscheiden. Ze laten
eerlijk zien wat er zo ‘niet leuk is’ aan hun voorzieningen; hondendrollen voor
de entree worden gemarkeerd met vlagjes en ook in print wordt er niet moeilijk
gedaan over de ‘eco-shower’ dat neerkomt op je voeten wassen in de wasbak. Haar in het
douche-putje getuigt van ‘uniek design’ én de uitbrak-look bewijst alleen maar
het succes van het hotel. Dat alles laten ze zien of vertellen ze aan ons. Kijk,
dat is eerlijk. En dat vind ik leuk!
Je kan echt goed schrijven Martijn! Het leest lekker vlot en gemakkelijk! :)
BeantwoordenVerwijderen