zondag 12 mei 2013

Zeg het met een tasje.

‘Zal ik er een tasje omheen doen?’ Je hinkt bij die uitspraak altijd op je engeltje en duiveltje. Want, je wil toch niet met dat ver-sch-rikk-elige onding van de Wibra rondlopen. Schreeuwerig, rood, geel en dan loop je daar maar een beetje goedkoop te wezen. Want immers iedereen kijkt naar je als 'ambassadeur van goedkoopheid', met dat tasje, met hooguit een goedkoop kaartje voor je jarige moeder. Dat vinden we alles behalve leuk.

Maar toch is het altijd nog wel gewoon handig. Dus, wat zeggen we dan, ‘Ja, doe maar’. Eenmaal de winkel uit, kijken we links, kijken we rechts, zoals we ons dat zelf hebben aangeleerd en frotten het snel in onze wel leuke tasje van ICI Paris, H&M of welke andere keten die maar een beetje duurder oogt. Maar eigenlijk hè, zijn die plastic opbergdingen ook niet alles. Buiten een logo’tje, zijn we daarmee immers niet meer dan goedkope, ja je leest het goed, reclamezuilen. Dus per definitie ook eigenlijk helemaal niet leuk. Tegen alle Wibra’s van deze wereld, probeer eens dit soort tasjes, dan mogen jullie gezien worden. Want lekker goedkoop kan ook gewoon leuk zijn. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten